Leveringsvoorwaarden Zakelijk

 

Aanvragen zakelijke account

Bij Padia.nl kunt u als Zakelijke klant tegen groothandelsprijzen inkopen. Hiervoor is wel een zakelijke account nodig.

Wat moet u doen om een zakelijke account te krijgen?

U maakt een account aan op de gebruikelijke manier. Belangrijk is dat u uw firmanaam invult en dat u bij aanvullende gegevens uw Kamer van Koophandel nummer of klantnummer van Tica Aalsmeer of Trends & Trade Venlo vermeldt . Nadat u de account heeft aangemaakt, stuurt u ons een e-mail (met uw klantnummer bij onze verkoopadressen), zodat wij weten dat u een zakelijke account wenst. Vervolgens geven wij u toegang tot de groothandelsprijzen, welke dan, de eerstvolgende keer dat u inlogt, getoond worden. U ontvangt een bevestiging zodra uw zakelijke account geactiveerd is.

Aan welke voorwaarden moet u voldoen?

  • U dient ingeschreven te zijn bij de Kamer van Koophandel.

 

  • U bent klant bij één van onze verkoopadressen of u bent actief in de Home, Gift, Garden of Speelgoed branche.

Indien u geen klant bent bij één van onze verkoopadressen, beoordeelt Padia.nl op basis van uw inschrijving bij de Kamer van Koophandel of u voldoet aan het branchecriterium. Padia.nl behoudt zich het recht om aanvragen te weigeren indien er aanvragen niet voldoen aan de voorwaarden. Voor de zakelijke account gelden wel afwijkende leveringsvoorwaarden, zie onder voor een uitgebreide beschrijving hiervan.

Verzendkosten

Bij Padia.nl worden alle bestellingen boven €250,00 (excl. BTW) gratis verzonden. Bij bestellingen tot en met een totaal bedrag van €250,00 (excl. BTW) worden de verzendkosten doorberekend. In geval van zendingen onder rembours wordt ten allen tijde een toeslag berekend van € 11,80.
Bestellingen worden alleen afgeleverd in Nederland en/of België, andere leveringsadressen worden niet geaccepteerd.
Bij geen enkele order worden bankkosten berekend.
Belangrijk: Momenteel kunnen de verzendkosten niet automatisch worden toegevoegd aan de order, deze worden handmatig, achteraf door ons toegevoegd. Derhalve kunnen er bij vooruitbetaling achteraf nog verzendkosten worden doorbelast.

Betalingen

U kunt op 3 manieren betalen, vooruit betalen (deze optie selecteren voor "Op rekening"), via paypal of betaling bij aflevering (onder rembours).


Vooruitbetaling/ Op rekening:
Vaak ontvangen wij verzoeken of er ook geld opgestuurd mag worden. Hier kunnen wij helaas niet op in gaan. Uw betaling kunt u overmaken naar:

ABN Amro BankBankrekeningnummer: 456957685

Ten name van: Padia.nl

Plaatsnaam: Oudewater

Bestellingen onder vooruitbetaling die niet binnen 10 werkdagen na besteldatum betaald zijn worden geannuleerd.
Voor bestellingen Op rekening geldt een betalingstermijn van 8 dagen na factuurdatum.
Voor betalingen vanuit het buitenland kunt u gebruik maken van:
BIC/Swiftcode: ABNANL2A
IBAN: NL69ABNA0456957685


Rembours:
Voor verzending onder rembours zijn wij helaas genoodzaakt om een toeslag van € 11,80 te berekenen.
U ontvangt van ons een E-mail wanneer de zending klaar staat om verzonden te worden.

De tweede werkdag na verzending van de E-mail met het totaalbedrag, wordt de zending daadwerkelijk verzonden. Dit geeft u de gelegenheid om er voor te zorgen dat u voldoende geld in huis heeft om de betaling te voldoen.

Verzending

In geval van vooruit betaling: Op het moment dat de betaling is ontvangen wordt de bestelling binnen 14 dagen per post verzonden (houdt er wel rekening mee dat alleen op werkdagen verzonden wordt!).

In principe zijn alle getoonde artikelen op voorraad en worden uw bestellingen zo spoedig mogelijk na ontvangst van uw betaling verzonden.
Als een artikel niet op voorraad is kan het zijn dat uw bestelling enkele dagen later verzonden wordt, dit komt omdat een artikel pas voor u besteld wordt als uw betaling bij ons binnen is.
Kleuren kunnen enigzins afwijken van de foto's. Dit heeft te maken met lichtval. Voor de foto's worden exact dezelfde producten gebruikt als worden verkocht in de winkel.
In geval van rembourszendingen: U ontvangt van ons een E-mail wanneer de zending klaar staat om verzonden te worden.
De tweede werkdag na verzending van de E-mail met het totaalbedrag, wordt de zending daadwerkelijk verzonden. Dit geeft u de gelegenheid om er voor te zorgen dat u voldoende geld in huis heeft om de betaling te voldoen.

Retouren
Voor het retourneren hebben wij enkele duidelijke richtlijnen opgesteld:

  • Retourneren is geen probleem in het geval van defecten en/of bij ontvangst reeds beschadigde producten. Het is hierbij wel zeer belangrijk dat u binnen 3 werkdagen contact met ons opneemt. In alle gevallen zullen wij u vragen het product, correct gefrankeerd, aan ons te retourneren om uw claim te kunnen beoordelen. De hierbij gemaakte verzendkosten zullen eveneens vergoed worden indien de claim toegekend wordt. Eventuele strafporto, veroorzaakt door onjuiste frankering van de retour, zal in alle gevallen in rekening worden gebracht. Wij crediteren alleen indien het beschadigde product niet meer leverbaar is, in alle andere gevallen zal een vervangend product worden geleverd.

 

  • Het bovenstaande is niet van toepassing indien producten beschadigd geretourneerd worden zonder dat daar vooraf melding van gemaakt is en/of indien de producten smerig en/of gebruikt zijn.

Voor ons geldt dat wij uw bestellingen met alle respect behandelen, van tevoren goed controleren, en in geval van vertragingen u per e-mail informeren. Heeft u nog vragen, mail dan naar info@padia.nl